Top 15 remedii naturale pentru recapatarea energiei

Am evoluat într-o cultura ce ne suprasolicita pentru a profita cât mai mult de cele 24 ore din fiecare zi. Ca rezultat al acestui stil de viața rapid, mulți oameni au în comun simptome precum lipsa de energie și oboseala. Piața pentru suplimente și băuturi energizante este prospera; băutura Monster Energy a avut un profit de 95 milioane $ în anul 2014.

Majoritatea oamenilor vor sa capete mai multă energie și realizeaza ca sursele de energie artificiale găsite în ierburi, cafeina și zahăr, nu reprezintă o soluție de termen lung. Pe lângă lipsa de energie ce se instaureaza după trecerea efectului, aceste surse de energie artificiala pot interfera cu calitatea somnului. S-au găsit legături cu bătăile neregulate ale inimii, anxietate și în puține cazuri chiar moarte. Oamenii vor un remediu natural pentru a combate oboseala.

Vom discuta despre câteva produse, strategii și obiceiuri ce te vor ajuta 🙂

Reduce consumul de cofeina

Cofeina este cel mai utilizat supliment, se găsește preponderent sub forma de cafea, dar și în alte suplimente și băuturi. Reducerea cantitatii de cafeina pe zi poate crește nivelul natural de energie al corpului. Îndată ce corpul nu mai este dependent de cafeina, glandele de adrenalina pot funcționa mai bine, asigurand un nivel optim de energie.

Stiu ca este foarte tentant sa beti cate 2 – 3 cafele bune pe zi, sau poate chiar espresso, mai ales ca acum un espressor este foarte ieftin si accesibil tuturor, insa, dpdv medical, nu este o idee chiar atat de stralucita!

Faceți exerciții zilnice

Exercitiile fizice sunt cea mai buna metoda pentru a crește nivelul de energie. Promoveaza o circulatie optima de sânge și oxigen în corp către țesutul musculos, în acest fel îmbunătățește abilitatea muschilor de a produce energie, cunoscut drept ATP adenosine triphosphat.

Alternati zilele de exerciții intense cu zilele de exerciții mai ușoare

O combinatie de exerciții pentru putere și exerciții cardiovasculare precum alergare, yoga, inot, mers, etc, ofera cele mai bune rezultate și au un grad scăzut de energie.

exercitii fitness

Incearca sareduci consumul de carbohidrati

Carbohidratii ar trebui să fie consumati în special sub forma de produse vegetale și fructe. Cerealele ce au un continut scăzut de fibre și zaharul, cresc instant nivelul de insulin apoi în scade . Când nivelul de insulina este scăzut, simțim nevoia sa consumam mai mult dulce, cafea și ne simțim foarte somnorosi. Cel mai bun lucru pe care îl poți face este sa consumi alimente bogate în fibra, grăsime bune și proteine. Evitati băuturile ce au indulcitori adăugați, alimentele procesate precum prăjiturile, produsele de patiserie, bomboanele și pâinea.

Suplimente cu magneziu

Magneziul ajuta corpul prin usurarea transportului de oxigen la celule. Când corpul are un deficit de magneziu, poate cauza oboseala. Magneziul este cel mai comun deficit la americani, împreuna cu vitamina D. Consumul de alimente bogate în magneziu precum alunele de pădure, migdale și halibut, te vor ajuta sa va simțiți mai energici.

Dormiti intre 20 și 50 minute la amiaza

Trucul de a beneficia de un somn adânc este ca acesta să fie de pana la 60 minute, sau mai puțin. Aceasta permite creierului să se repare.

Redu la maxim stresul

Stresul este cel mai nefavorabil lucru ce îți consuma energia atât mentală cât și cea fizica. Ia în consideratie meditatiile, terapiile și exercitiile pentru a reduce stresul.  Acesta crește nivelele nesanatoase de cortisol și interfereaza cu calitatea somnului. De asemenea permite corpului sa inmagazineze grăsimi daunatoare.

Citeste articolul despre suplimentul Nanoxyn Alpha

meditatia pentru reducerea stresului

Reduce consumul de alcool

Alcoolul te ajuta sa adormi mai repede, dar interfereaza cu calitatea acestuia, poți dormi timp de 8 ore, dar te vei trezi obosit. Limiteaza consumul de alcol la 1-2 pahare ocazional pentru un somn de calitate.

De asemenea, este o idee foarte buna sa renuntati si la fumat. Sunt acum tot felul de suplimente si kituri precum Real Quit, care cu putina vointa, v-ar putea ajuta sa renuntati la acest obicei foarte nesanatos. Nikotinoff ar fi iarasi o optiune.

Consumati lichide

Deshidratarea este primul semn al oboselii. Încearcă sa consumi apa pe tot parcursul zilei, în special în timpul exercitiilor și al activitatilo, pentru a preveni oboseala asociata deshidratarii. Apa bogata în oxidul alkalin are un efect anti-inflamatoriu și ajuta la oxigenarea sangelui.

Fă analize pentru a verifica nivelele glandei tiroide

Glanda tiroida influențează nivelul maxim de energie, greutatea și vitalitatea. Un simplu test de sânge poate determina anemia și nivelul tiroidei ce poate duce la boli mai grave de sănătate. Nivelul tiroidei se schimba în timpul evenimentelor majore, precum menopauza, sarcina și stres.

Extract de ceai verde

Originar în medicina chineza, ceaiul verde revitalizeaza corpul. Consuma suplimente de ceai verde zilnic, fără zahăr, atunci când te simți lipsit de energie. Extractul de ceai verde se gaseste si in foarte multe suplimente pentru slabit.

Suplimente de Relora

Este un supliment de reduce nivelul de cortisol. Este bun pentru cei ce au probleme de anxietate și de somn din cauza nivelului ridicat de cortisol, îmbunătățește calitatea somnului și a energiei.

Roaga partenerul de viata sa-ti faca un masaj

Masajele, precum exercitiile ajuta la oxigenarea sangelui și a circulatiei sangelui către țesutul musculos, în acest fel crește nivelul energiei și revitalizeaza organismul.

masaj la talpi

Consuma suficiente proteine

În mod ironic, proteinele naturale și de calitate ce provin din surse animale îmbunătățește energia, în special când este consumat în timpul oboselii. Profilul amino-acid complet în proteina animala ajuta la promovarea energiei.

Apropo de proteine, ia in considerare si administrarea unui supliment bogat in proteine (de preferat proteine de provienienta vegetala, precum cele din Muscle G)

Simte-te fericit

Suna un prieten, mangaie animalul de companie, urmărește o comedie, mergi la cumpărături. Fericirea ne umple de energie și este buna pentru suflet. Fă-ti timp pentru a face lucrurile ce te fac fericit.

În concluzie

Evita sursele false de energie și creeaza-ti un echilibru în viața ce incorporeaza mancarurile sanatoase și activitățile zilnice.

Write a Comment

view all comments

Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person. Required fields marked as *